corneliaochdebras.blogg.se

Träning

Kategori: Allmänt

Va veckan går snabbt! Hinner ju knappt blogga :P

Vi har haft Svenska Nationella som gick ganska bra ändå. Tänk att sitta liksom 4,5 h med ett och samma prov... nästa vecka kommer Engelskan och förhoppningsvis ska det gå bra! :)

Jag har ett gäng nya crushar, alla Magcon grabbarna :* De är typ Youtubers som också är kända på Vine, deras vines (och youtubes) är fett braa :))


Just nu tittar jag på Suburgatory. Länge sen jag tittat på det men det är rätt bra :) lite awkward ibland men det funkar hah :)

Oh juste! Våra 2 klasser har finally bokat stugorna i Fjällnora där vi ska på klassresa innan sommarn. :D kommer bli jätte roligt! Fast ganska många kommer dricka bläö :$

Kl 16 ska jag träna igen.. utan mamma dock men det är nog bra för mig lol

Debra
Kommentera inlägget här: