corneliaochdebras.blogg.se

Egen sydda tröja

Kategori: Allmänt

Just nu håller jag på med PowerPointen till bilden imorgon.. eller jaa på sätt och vis iaf. Lyssnar samtidigt på gamla låtar på Youtube. Har redan hittat 2 (!) gamla låtar som jag gillade som jag inte visste vad dem heter... att jag aldrig upptäckt Youtube på riktigt förän nuu! Jag har även börjat titta på klipp av youtubeare.. lol. :)

Tilläggnings franskan idag gick nog ganska bra! Nu måste jag dock verkligem sätta mig ner och plugga kemi för det har jag inte pluggat på alls och vi har det på fredag. :/

Jag funderar på att köpa en vintage jeansjacka! En kompis köpte en och då blev jag bara ännu mera sugen så vi får se...
Hade btw ingen HK idag men jag tittade in till syslöjden för hon (matte/fysik lärare också) är tillbaka. Det slutade med att jag fick äntliiigen ta hem min tröja, bild kommer häär

Riktigt nöjd! Och min syslöjds/matte/fysik lärare verkade ännu nöjdare! Haha vi får se om jag lyckas höja syslöjdsbetyget :-)

Debra ✌
Kommentera inlägget här: