corneliaochdebras.blogg.se

v.7

Kategori: Allmänt

Hej! Förlååt att vi inte har bloggat. Min vecka var helt full, verkligen! Plugg mån-tors och fredag disco för ungarna på skolan.
Men trots att det varit ganska tufft så har det gått bra. Fick B på SOuppsatsen (varav hon inte gav någon A alls), A på bokrecensionen, min mattelärare tom kommenterade att det gick bra på matteprovet och min franskalärare kommenterade att hon också tyckte mitt franskaprov gick bra o att hon var stolt över mig! hahah :)
I torsdags var UNT:s journalist o fotograf på vår skola och intervjuade mig, Corn och tre andra tjejer. Idag var vi i tidningen :D om ni undrar varför var det om HPV vaccinet.


Igår hade vi ju somsagt disco. Tyckte det gick väldigt bra faktiskt! Dock gick alarmet som vanligt. Egentligen skulle vaktmästaren ha ändrat tid men det glömde han... men vi fick in iaf ca 8,2 så nu har vi ca 11 000 i klasskassan! :D

Just nu såg jag nyss klart på Mello. Jag gillade Oscar Zia och Ace Wilder, så det var bra att dem 2 gick vidare! Nu ska jag titta på Sherlock ;)

Debra ✌
Kommentera inlägget här: