corneliaochdebras.blogg.se

TGIF - not

Kategori: Allmänt

För en gångs skull vill jag inte att det ska vara fredag. Det är för att då är det närmare till skolan igen efter lov...

Jag ska vara med Saima och Tilde idag och jag sitter fortfarande i pyjamas. Jag vaknade runt 11 och tittar just nu på något program på kunskapskanalen (udda, I know) som heter "Mina sista andetag". Känns rätt sorgligt..

Igår var jag med Corn och vi blev bjudna på tacokväll hos Thanita.


Vi åt och det var jätte gott! Tur dock att jag inte åt dem där hårda tacobröden.. för dem både luktade och smakade tvättmedel/tvättstuga! hahah fyy
Efteråt tittade vi på film med Leonardo DiCaprio, tack vare Tina. Haha hon är helt besatt av honom och dem vi räknade upp med Leo hade hon redan sett. Filmen hette iaf The Departures (ellr nå liknande).
Måste nog göra mig iordning strax men kan inte slita mig från programmet... :(

Debra ✌
Kommentera inlägget här: