corneliaochdebras.blogg.se

Intersport

Kategori: Allmänt

Tänk att det redan är måndag igen. Gillar inte tanken på det ens...

Vår stackars matte/fysik/syslöjds lärare har fått ryggskott så vi hade en gammal gubbe till vikarie. Hoppas inte vi får ha honom länge!

Vi tränade på nationella engelska på engelskan och ska fortsätta nästa lektion. På HKn gjorde jag pizza medan Tina skulle "bossa" över mig. Nästa vecka blir det tvärtom. Fast hon ska göra piroger.

När jag kom hem vid halv fem grejade jag runt och vid fem - halv sex satte jag mig ner och pluggade. Det är samhällsprov på torsdag på Ekonomi.

Jag funderar på att åka till gymmet på torsdag. Får se om det blir av :)
Köpte iaf ett nytt linne på Intersport igår som jag invigde idag på idrotten och jag såg en tjej som säljer ett par Nike Free Runs som jag verkligen ville köpa men dem hittar jag inte längre... blev lite ledsen och frustrerad. :(
Får väl fortsätta leta men det är nog försent...

Btw alla borde smaka ↓↓



Debra✌
Kommentera inlägget här: